Dzisiejsza waga:

jest: 67,1 kg.
Waga mnie nienawidzi.

piątek, 20 czerwca 2014

A waga spada...

Piszę te słowa ubrudzona klejem do tapet. Sama dokończyłam remont w pokoju i posprzątałam. Spaliłam mnóstwo kalorii (aż cała osłabłam) i nauczyłam się tapetować. Może kiedyś będę zajmować się tym zawodowo? Kto wie. :)
Chcę, by dzisiejszy bilans był spory. Ok. 1000 kcal. To znaczy, wolałabym, żeby był mały, ale walczę o lepszy metabolizm i spaliłam naprawdę dużo. Poza tym, wczoraj zjadłam 1000 kcal, i waga spadła o 0,5 kg.
Kiedy byłam naprawdę chuda, doszłam do tego jedząc w granicach 1000 kcal. Potem było mniej, ale jednak nie ma sensu głodzić się już na początku.
Waga pokazała dziś 67,3 :)
Kiedyś znowu będę chuda.
Lekki Motylku, dziękuję za pomoc :*

8 komentarzy:

  1. Super kochana! Gratuluję ;* Fajnie, że waga spadła już dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥ Cieszę się, że waga spada. Nic nie motywuje bardziej. Idź naprzód, na pewnych nogach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Na pewno niedługo osiągniesz swoje cele
    Powodzenia =]

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj słoneczko :* Noo to już masz robote u mnie ! Chce na jednej ścianie tapetę hehe :D Biorę Cie w ciemno i już! A tak na poważnie super, ze chcesz sie odchudzać w miarę zdrowo, gratuluję również spadku wagi! A czy będziesz chuda? Z takim nastawieniem NA PEWNO! Pozdrawiam *Black Melody* ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeejku brawo♥
    Jak cudownie, że jesz i chudniesz. To brzmi tak zdrowo. I spalasz na dodatek. Będziesz miała takie cudowne ciało. Ohh.
    Cieszę się!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobre nastawienie ! i masz rację, nie ma sensu się głodzić od samego początku diety.. bardzo dobrze Ci idzie, tak trzymaj <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba stopniowo ograniczać, święta racja ;> Cieszę się, że waga leci w dół, oby tak dalej. I dokładnie, będziesz chuda, trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde zazdroszczę Ci, oby tak dalej szło :) Trymam kciuki :* pamiętaj każdy krok w przód to dojście do celu :)

    OdpowiedzUsuń